我都係用緊MS, 想trade in 換 Atrix~
想問ching 係邊到trade in 換機, MS仲賣到幾錢? ...
paultch 發表於 2011-6-4 19:24


琴日問過百記,收1300

TOP

今日經過多位朋友既反映
其實MS1 既通話係好過Atrix 好多
其中一個例子, 就係搭巴士, 屋企人以為我係Office

反而一轉左Atrix, noise filter 變得平平無奇
同一個情況之下, background noise 比之前勁左好多

TOP

今日經過多位朋友既反映
其實MS1 既通話係好過Atrix 好多
其中一個例子, 就係搭巴士, 屋企人以為我係Office ...
新遺失戰艦 發表於 2011-6-5 02:25



    因為 Atrix 冇ct

TOP

因為 Atrix 冇ct
eric4545 發表於 2011-6-5 02:41 AM


其實都係crystal talk, 不過字眼變左Noise Suppression

TOP

今日經過多位朋友既反映
其實MS1 既通話係好過Atrix 好多
其中一個例子, 就係搭巴士, 屋企人以為我係Office ...
新遺失戰艦 發表於 2011-6-5 02:25 AM

我係 PEOPLES 買機果時又唔係咁喎,試機時個 Sales 叫我打去佢舖頭電話;
個固網電話背景聲勁噪;反而聽 ATRIX 果邊就無哂背景聲,勁清!
師兄會唔會關左個抗噪呀,我用緊"高"

TOP

本帖最後由 新遺失戰艦 於 2011-6-5 03:47 編輯
我係 PEOPLES 買機果時又唔係咁喎,試機時個 Sales 叫我打去佢舖頭電話;
個固網電話背景聲勁噪;反而聽 A ...
antony 發表於 2011-6-5 03:16 AM


我off, normal, high 都試過晒
前幾日, 我MS1, MS2 都有 (我用MS1, 細妹用MS2), 結果都係MS1 好過MS2 (人聲 MS2 響亮少少, MS1 就沉實少少, 兩邊都係set normal)
今日專登同朋友一齊試, 好明顯係Atrix 既background noise 都勁過MS1 and MS2
我朋友甚至話: 以前你用MS1 個時, 次次call 你都以為你係Office

一轉用Atrix接我朋友第一個電話 (我朋友未知我換新機),
第一個反應: e~~ 今日你個邊咁嘈既!?

TOP

我off, normal, high 都試過晒
前幾日, 我MS1, MS2 都有 (我用MS1, 細妹用MS2), 結果都係MS1 好過MS2 (人 ...
新遺失戰艦 發表於 2011-6-5 03:39

MS1既CT真係好強...
你朋友聽慣左

TOP

回復 106# 新遺失戰艦


   
最早期2.0ROM時代, 係地鐵我老婆都以為我係OFFICE...

MS真係比ATRIX好, 但比某些牌子好了, 因為我都有對比過.

TOP

本帖最後由 FreeTong 於 2011-7-30 20:34 編輯

Atrix 第九試, 電池表現

Atrix 自稱有 1880/1930mAh 超強電力,
官網的相關介紹...
通話時間 3G = 9小時; GSM = 8.8小時
備用時間 3G = 250小時 ; GSM = 264小時

我自己用 3G, 再加上一些電量設定,
顯示-亮度-自動調整亮度
電池管理員-電池模式-夜間省電
無線與網路-WiFi設定-進階-休眠設定-插入時絕不
再用一個 App "Battery Monitor Widget" 估算結果
(註:每人用電話方式不同, 結果因人而改變)

我每晚睡覺時充時, 大約還有50~60%電量,
留意用電是 231mA (當時剛剛看過網上 video), 而一般待機約 2~5mA


由平均時間可以看到,
充電需時約 3 小時;
而我的使用模式約可以用上 1d1h (25小時)

TOP

剛剛試用 SuperOneClick V1.8/1.9.1 , Root 機都不成功.在 Runging psneuter... 便停了下來, 動也不動.
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP