佢話沖涼,聽朝要返工嘛

via HKEPC Reader for Android
mail4kawai 發表於 2016-6-12 00:46

追PO好難(就快1000啦),

TOP

有問題.點解我部機.唔係一次過一聲快門聲.
而係.達.達,達,好細聲既.

TOP

有問題.點解我一張.人1唔係一次過昸快門聲.
而係.達.達,達,好細聲既.
wingkps2 發表於 2016-6-12 00:47

正常快門係有兩下聲.

TOP

追PO好難(就快1000啦),
calvin83 發表於 2016-6-12 00:47



    估唔到咁快

TOP

回覆 982# wingkps2


    3下聲?

TOP

有問題.點解我部機.唔係一次過一聲快門聲.
而係.達.達,達,好細聲既.
wingkps2 發表於 2016-6-12 00:47


岩岩先講緊你係咪瞓左,我心諗有新玩具玩,點會咁早瞓

TOP

本帖最後由 mail4kawai 於 2016-6-12 00:55 編輯
有問題.點解我部機.唔係一次過一聲快門聲.
而係.達.達,達,好細聲既.
wingkps2 發表於 2016-6-12 00:47

係咪開左包圍或者HDR呀?
定係Post focus?

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 987# mail4kawai


    我好小用HDR.咩叫POST FOCUS呀?
我用AFS.單點.
佢用電子快門就插一聲.

TOP

回覆 986# aichun


都差唔多嘞..明天要出九龍灣喇.

TOP

回覆 985# z888888


好似係,又好似唔係.總之唔同我平時影相既聲.
  平時D係.....戚.插..
GX85係好細聲.達.達.達

TOP