mail4kawai 當前離線
大公司小經理
特級會員
係,仲可以半價買鏡 必思 發表於 2016-6-12 00:36
TOP
必思 當前離線
大光圈近距離影, 放大穩陣D, 或者影多兩三張. calvin83 發表於 2016-6-12 00:36
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
有時影到一兩張已經好好,我影喵星人係唔會有機會慢慢影 必思 發表於 2016-6-12 00:41
銀黑嘅E-P5係OM最靚嘅機,甚至比Pen F更靚。 如果佢內置EVF我一定唔放過佢。 via HKEPC Reader for Andr ... mail4kawai 發表於 2016-6-12 00:38
你沒用連拍? calvin83 發表於 2016-6-12 00:42
aichun 當前離線
wing sir瞓左? aichun 發表於 2016-6-12 00:45
冇,我仲停留在用菲林機既習慣 必思 發表於 2016-6-12 00:44