係,仲可以半價買鏡
必思 發表於 2016-6-12 00:36

銀黑嘅E-P5係OM最靚嘅機,甚至比Pen F更靚。 如果佢內置EVF我一定唔放過佢。

via HKEPC Reader for Android

TOP

大光圈近距離影, 放大穩陣D, 或者影多兩三張.
calvin83 發表於 2016-6-12 00:36



    有時影到一兩張已經好好,我影喵星人係唔會有機會慢慢影

TOP

大光圈近距離影, 放大穩陣D, 或者影多兩三張.
calvin83 發表於 2016-6-12 00:36

影人一定影多幾張,但有時候差左半秒個眼神同個表情都唔同左,呢啲情況就算鬆少少都要揀我想要嘅畫面喇。

via HKEPC Reader for Android

TOP

有時影到一兩張已經好好,我影喵星人係唔會有機會慢慢影
必思 發表於 2016-6-12 00:41

你沒用連拍?

TOP

銀黑嘅E-P5係OM最靚嘅機,甚至比Pen F更靚。 如果佢內置EVF我一定唔放過佢。

via HKEPC Reader for Andr ...
mail4kawai 發表於 2016-6-12 00:38


識貨

TOP

你沒用連拍?
calvin83 發表於 2016-6-12 00:42

Reply錯

via HKEPC Reader for Android

TOP

你沒用連拍?
calvin83 發表於 2016-6-12 00:42


冇,我仲停留在用菲林機既習慣

TOP

wing sir瞓左?

TOP

wing sir瞓左?
aichun 發表於 2016-6-12 00:45

佢話沖涼,聽朝要返工嘛

via HKEPC Reader for Android

TOP

冇,我仲停留在用菲林機既習慣
必思 發表於 2016-6-12 00:44

咁冇野啦.

TOP