calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
好暗?但貓身前面咁光既 aichun 發表於 2016-6-12 00:28
TOP
mail4kawai 當前離線
大公司小經理
特級會員
沒得對焦放大咩? calvin83 發表於 2016-6-12 00:27
必思 當前離線
走焦咋 aichun 發表於 2016-6-12 00:28
當年就係因為個VF4冇買EP5死貨套裝 必思 發表於 2016-6-12 00:28
除非用MF, 唔係我都唔會放大睇,覺得好影響拍攝節奏。同埋我呢啲casual shooter影相一向唔太嚴緊 ... mail4kawai 發表於 2016-6-12 00:30
$3980嗰時? 我都有啲後悔冇入,E-P5真係都好靚仔 via HKEPC Reader for Android mail4kawai 發表於 2016-6-12 00:33
影人慢慢玩對焦放大就走失好多機會 必思 發表於 2016-6-12 00:30
aichun 當前離線