好暗?但貓身前面咁光既
aichun 發表於 2016-6-12 00:28

後面有光.

TOP

本帖最後由 mail4kawai 於 2016-6-12 00:31 編輯
沒得對焦放大咩?
calvin83 發表於 2016-6-12 00:27

除非用MF, 唔係我都唔會放大睇,覺得好影響拍攝節奏。同埋我呢啲casual shooter影相一向唔太嚴緊   

via HKEPC Reader for Android

TOP

走焦咋
aichun 發表於 2016-6-12 00:28



    M43鏡好少走焦,唔好賴器材

TOP

當年就係因為個VF4冇買EP5死貨套裝
必思 發表於 2016-6-12 00:28

$3980嗰時? 我都有啲後悔冇入,E-P5真係都好靚仔

via HKEPC Reader for Android

TOP

走焦咋
aichun 發表於 2016-6-12 00:28

基本上係唔會, 不過對焦點如果對D立體野又用大光圈, 未必會對得到你想個位.

TOP

走焦咋
aichun 發表於 2016-6-12 00:28

唔係啦,係對焦後再構圖嘅問題

via HKEPC Reader for Android

TOP

除非用MF, 唔係我都唔會放大睇,覺得好影響拍攝節奏。同埋我呢啲casual shooter影相一向唔太嚴緊   ...
mail4kawai 發表於 2016-6-12 00:30



    同意,我都唔會影一張睇一張,更何況放大慢慢䏲或對焦

TOP

$3980嗰時? 我都有啲後悔冇入,E-P5真係都好靚仔

via HKEPC Reader for Android
mail4kawai 發表於 2016-6-12 00:33



    係,仲可以半價買鏡

TOP

影人慢慢玩對焦放大就走失好多機會
必思 發表於 2016-6-12 00:30

大光圈近距離影, 放大穩陣D, 或者影多兩三張.

TOP

本帖最後由 aichun 於 2016-6-13 20:19 編輯

del post

TOP