貧友
快走機

TOP

磚 ...R5


TOP

磚 ..R5

TOP

本帖最後由 wingkps2 於 2021-11-18 02:46 編輯

回覆 942# kachanhk


   正..我有85 1.2時跟大C去學下野..

TOP

回覆  kachanhk


   正..我有85 1.2時跟大C去臬下野..
wingkps2 發表於 2021-11-18 10:19



   可能陳sir用 35 for1.8

TOP

回覆 945# jeremymak

哦...我唔用85.2.會晒左個機會.

TOP

R5

TOP

回覆  jeremymak

哦...我唔用85.2.會晒左個機會.
wingkps2 發表於 2021-11-18 10:46


我亂up

TOP

磚 ..R5
kachanhk 發表於 2021-11-18 04:17


磚 ...R5
kachanhk 發表於 2021-11-18 04:14


陳sir 用左咩鏡?

TOP

回覆  kachanhk


   正..我有85 1.2時跟大C去學下野..
wingkps2 發表於 2021-11-18 10:19

我都無85.2, 無野學

TOP