你地討論下條車太重好喇.
wingkps2 發表於 2016-7-29 21:43

條車太重?

TOP

回覆 941# calvin83


條女既事啤軚呀..   

TOP

回覆  calvin83


條女既事啤軚呀..
wingkps2 發表於 2016-7-29 22:35

唔覺有乜, 我個條大D.

TOP


E55-210

TOP

回覆  Glow_eye

好清呀
邊度影得到咁樣?
chromechan 發表於 2016-7-29 01:25


係屋企附近,影月亮腳架都唔洗落,眼睇得清楚就影到
-------

前晚走佐出去影銀河(都係第一次影,不過附近太光影,諗住今晚再試,不過天氣

TOP

回覆 945# Glow_eye

師兄住嘅地方影到

TOP


Samyang 14/t3.1

TOP

本帖最後由 mvp007 於 2016-8-1 18:54 編輯



遠眺元朗、深圳




維港清早




月圓




燈泡

TOP

今日去動漫展做龍伯,唔記得較返iso .... 全部衰哂

TOP

樓上既......唔駛返工..

TOP