回覆 80# wingkps2
我最早果部單反係400D, 都用左6 年, 然後性能跟不上, 鏡又弱雞
然後到M出第1代 果陣跌到3000 幾入手, 22 定套裝, 除左對焦慢外都好滿意, 最重要相質係單反咁(而且支22 定好靚)
到M3 登陸果陣就買左部M3 淨body 都係3000 幾, 去一次北海道影花就知部機(同埋EFM 果支55-200)好不足, 結果就入左支小小白IS
及後有日想玩返單反, 經過一班CHING 指點後入左6D, 8000 幾, FF 果種感覺好好, 而且ISO 可用範圍大左好多, 用起上黎果陣限制少好多, 偏偏個對焦系統甚爛, live view 簡直係敗家 
最後係某個post 比CHING 指點完入左部5D4, 初初都因為功能多左好多唔識用, 但影多幾次, 大概都知係咩打咩了, 而5D4 既性能基本上令我影果陣只係需要諗點構圖, 其他野佢自己會好好地搞掂
至於1 仔? 不了, 性能幾好但冇built in wifi 都絕對不能 (冇wifi 點過相比手機 ) |