回覆 77# ntt88892

樓主你可以學下睇EXIF, 開始既時候多D 用M Mode,
咁樣對你掌握基本formula (光圈快門ISO) 會大有幫助架
平貴機既分別好多時就係去到嚴峻條件既性能, 例如追焦, 高ISO, 落雨等, 同時去到呢D 場合鏡頭都非常重要

TOP

回覆  ntt88892


    咁即係想駛下錢
其實法C都講得啱.咩機都影到靚相.只係有D特別要求就要買貴小小 ...
wingkps2 發表於 2017-3-20 13:47



    thx打算買部100D學下先,以後真系有興趣再買貴既

TOP

呢樣又啱喎,明明樓主係想洗咁多,叫佢俾多啲又真係無謂
mail4kawai 發表於 2017-3-20 13:35


所以我#24都有講,唔建議初哥一開始投資咁大

TOP

回覆  marcochl


    俾你講到我都想買.
wingkps2 發表於 2017-3-20 13:47


買啦

TOP

回覆 80# wingkps2

我最早果部單反係400D, 都用左6 年, 然後性能跟不上, 鏡又弱雞
然後到M出第1代 果陣跌到3000 幾入手, 22 定套裝, 除左對焦慢外都好滿意, 最重要相質係單反咁(而且支22 定好靚)

到M3 登陸果陣就買左部M3 淨body 都係3000 幾, 去一次北海道影花就知部機(同埋EFM 果支55-200)好不足, 結果就入左支小小白IS

及後有日想玩返單反, 經過一班CHING 指點後入左6D, 8000 幾, FF 果種感覺好好, 而且ISO 可用範圍大左好多, 用起上黎果陣限制少好多, 偏偏個對焦系統甚爛, live view 簡直係敗家

最後係某個post 比CHING 指點完入左部5D4, 初初都因為功能多左好多唔識用, 但影多幾次, 大概都知係咩打咩了, 而5D4 既性能基本上令我影果陣只係需要諗點構圖, 其他野佢自己會好好地搞掂

至於1 仔? 不了, 性能幾好但冇built in wifi 都絕對不能 (冇wifi 點過相比手機)

TOP

回覆  ntt88892

樓主你可以學下睇EXIF, 開始既時候多D 用M Mode,
咁樣對你掌握基本formula (光圈快門ISO ...
marcochl 發表於 2017-3-20 13:52


thx師兄。

TOP

thx打算買部100D學下先,以後真系有興趣再買貴既
ntt88892 發表於 2017-3-20 13:58



    100D冇Wi-Fi,買1300D啦,SPEC一樣,係大部過100D

TOP

其實樓主有無考慮問FD借
宜家身邊應該有唔小人當年入坑買左成SET野宜家放喺度供奉
問佢地借黎玩下 佢地可能唔介意可以清個位出黎
當然用就要小心D同個款可能舊D
玩完有興趣就成部買走 一定便宜兩家著
又環保D

TOP

回覆 85# marcochl


    其實我影d 野 好多機都得 .坦白講 .
我買野 有d 心引黎 .我都控制唔到自己 .
不過 ff 有佢長處,細機又有佢長處。
所以我又m4/3,又ff 又apsc .
不過有樣野幾重要 單反既方便性真係差左dd
但按掣個下,冇反又爭小小

TOP

回覆 84# aichun
唔過多兩個月 都唔駛旨意買野啦 .想死咩 .

TOP