影左的的試機相.
18140 3.5
超斜既路.我今日重著平底鞋..

跟手見兩個背小女.樣唔知.我冇留意.兩個都拎大機.佢地行到郊公園就冇再上了.

一到就有隻蜂仔歡迎我..好彩我今日拎單反.算叫影到喇.

雖然黎到野外.但我都不忘PAN下車.其實就係要試下部單反.

行到半路..又係一隻蜂...我一定要影...可惜.我都係好唔滿意.但佢亦冇理我感受.一野就飛走了

嗱...我今次見到雀..準備打佢.........不果...結果係點.大家自己看喇.

行行又行行..見到E個牌.諗住到.點知行到我就死咁滯..

幾經辛苦.終於到達.影返個囡囡已示鼓勵自己.

再影下葉..留下記念

走老了..見畫面好似幾靚.又影返張.

我覺得幾得意既草皮.

此行走到終結時.再俾張老虎有相機唔用手機相一張.多多包含.

大家俾下意見.
部7200暫時用落唔錯.個價都OK.大家有興趣都可玩下架. |