回覆 80# sonycliepda


  c 兄 我係豐記買。會唔同價架。一間7580  一間7480
都係豐記。恆生兩舊水回贈 .

TOP

影左的的試機相.
18140 3.5

超斜既路.我今日重著平底鞋..

跟手見兩個背小女.樣唔知.我冇留意.兩個都拎大機.佢地行到郊公園就冇再上了.

一到就有隻蜂仔歡迎我..好彩我今日拎單反.算叫影到喇.

雖然黎到野外.但我都不忘PAN下車.其實就係要試下部單反.

行到半路..又係一隻蜂...我一定要影...可惜.我都係好唔滿意.但佢亦冇理我感受.一野就飛走了

嗱...我今次見到雀..準備打佢.........不果...結果係點.大家自己看喇.

行行又行行..見到E個牌.諗住到.點知行到我就死咁滯..

幾經辛苦.終於到達.影返個囡囡已示鼓勵自己.

再影下葉..留下記念

走老了..見畫面好似幾靚.又影返張.

我覺得幾得意既草皮.

此行走到終結時.再俾張老虎有相機唔用手機相一張.多多包含.


大家俾下意見.
部7200暫時用落唔錯.個價都OK.大家有興趣都可玩下架.

TOP

80D/D7200/K3ii... 3部都差不多價錢

TOP

回覆 83# manman1998


    NO  80D個肥仔係咁叫我買.貴成千幾銀.我話唔夠錢.
佢話可以分期..

TOP

回覆  manman1998


    NO  80D個肥仔係咁叫我買.貴成千幾銀.我話唔夠錢.
佢話可以分期.. ...
wingkps2 發表於 2016-11-18 23:11

邊個肥仔?

TOP

回覆 85# calvin83


    豐澤個sales 呀

TOP

回覆  manman1998


    NO  80D個肥仔係咁叫我買.貴成千幾銀.我話唔夠錢.
佢話可以分期.. ...
wingkps2 發表於 2016-11-18 23:11


APS-C 平玩支AF-S 35/1.8g 先,新鏡好似$千幾蚊

同様可以玩國產TTL/高速同步飛燈

TOP

TOP

咦..... 無落雨喎,頭先我呢面濕哂

TOP

咦..... 無落雨喎,頭先我呢面濕哂
NPNT 發表於 2016-11-18 23:31



    元朗市日落後都落雨,濕晒

TOP