我一向都係咁話, 點都唔夠人地影得咁靚. 行路多, 用細機留個記録就好.

不過唔係我去, 當然支持拿埋D機/鏡 ...
calvin83 發表於 2016-9-28 11:55

睇個旅程目的係咩,如果一家大細去行街買名牌嘅話就梗係唔帶咁多野,如果係同班FD去睇景咁就會帶多啲。

via HKEPC Reader for Android

TOP

大機
11-24 +24+70 + 小小白IS
yick 發表於 2016-9-29 01:53

平平地1635/4+28300, 影景應該冇咩需要大光圈。

via HKEPC Reader for Android

TOP

大機
11-24 +24+70 + 小小白IS
yick 發表於 2016-9-29 01:53



    呢個組合都唔錯

TOP

1018
必思 發表於 2016-9-29 01:21


呢枝野都五千蚊

TOP

大機
11-24 +24+70 + 小小白IS
yick 發表於 2016-9-29 01:53


我一枝都未有 呢度

TOP

呢枝野都五千蚊
gnf 發表於 2016-9-29 08:05

Ultra wide都冇得平,除左EF-M嗰支

via HKEPC Reader for Android

TOP

Ultra wide都冇得平,除左EF-M嗰支

via HKEPC Reader for Android
mail4kawai 發表於 2016-9-29 08:07


因為乘完一點五 都唔夠Ultra
又少用Nex 6 都唔知投唔投資鏡落去

TOP

因為乘完一點五 都唔夠Ultra
又少用Nex 6 都唔知投唔投資鏡落去
gnf 發表於 2016-9-29 08:10

入二手玩完放左佢

via HKEPC Reader for Android

TOP

我一枝都未有 呢度
gnf 發表於 2016-9-29 08:07



    今日冇,唔等如明白冇

TOP

因為乘完一點五 都唔夠Ultra
又少用Nex 6 都唔知投唔投資鏡落去
gnf 發表於 2016-9-29 08:10



你都覺得等效15唔夠仲諗FF1635?

TOP