mail4kawai 當前離線
大公司小經理
特級會員
我一向都係咁話, 點都唔夠人地影得咁靚. 行路多, 用細機留個記録就好. 不過唔係我去, 當然支持拿埋D機/鏡 ... calvin83 發表於 2016-9-28 11:55
TOP
大機 11-24 +24+70 + 小小白IS yick 發表於 2016-9-29 01:53
z888888 當前離線
進階會員
gnf 當前離線
中級會員
1018 必思 發表於 2016-9-29 01:21
呢枝野都五千蚊 gnf 發表於 2016-9-29 08:05
Ultra wide都冇得平,除左EF-M嗰支 via HKEPC Reader for Android mail4kawai 發表於 2016-9-29 08:07
因為乘完一點五 都唔夠Ultra 又少用Nex 6 都唔知投唔投資鏡落去 gnf 發表於 2016-9-29 08:10
必思 當前離線
我一枝都未有 呢度 gnf 發表於 2016-9-29 08:07