Mathk 當前離線
Learn everything I want.
特級會員
回復 pc1668 thx! 以前d人話vr無乜用,但senor越來越高解像時,有同無真係差好遠。 ... neofung 發表於 2013-2-16 15:26
TOP
manman1998 當前離線
有冇出去睇睇d相機啊呀? manman1998 發表於 2013-2-16 20:14
無頭騎士 當前離線
http://www.asrock.com/mb/downl
Banned
neofung 當前離線
進階會員
每年都會有人話「出到咁高像素把鬼」 Mathk 發表於 2013-2-16 20:13
呢樣又錯唔晒,高ISO D3s表現好過D4 XD neofung 發表於 2013-2-16 20:31
evil_clone 當前離線
Moderator
Manual focus 好難對得準... kevinckcheung 發表於 2013-2-16 18:20
tony_lkt 當前離線
中級會員