回復 80# dictoli

如果你之前都係咁揹野就要停la, 出到氣墊帶都覺得痛的話其實已經係個身體俾訊號你要停
其實膊頭都唔應該受咁重既物件, 要行住拍不如用手hold實, 唔用就入袋先, 盡量唔好掛頸掛膊, 遲d出事好難醫

TOP

明白,多謝師兄提醒
dictoli 發表於 2012-2-17 17:00


想真正舒服, 用呢啲, 我用緊, 包無後悔:

http://www.blackrapid.com/product/camera-strap/rs-sport/

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

想真正舒服, 用呢啲, 我用緊, 包無後悔:
royho 發表於 2012-2-17 17:23



好似好正,呢件野幾銀?

TOP

回復  dictoli

如果你之前都係咁揹野就要停la, 出到氣墊帶都覺得痛的話其實已經係個身體俾訊號你要停
其 ...
BB321 發表於 2012-2-17 17:15



可能上一份工做到傷晒,以前唔會有呢類情況架

TOP

好似好正,呢件野幾銀?
dictoli 發表於 2012-2-18 01:40


六百幾.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我 450d 上 500d 功能多唔少不在話下
500d 仲可以用 magic lantern  多好多野玩

TOP

六百幾.
royho 發表於 2012-2-18 11:20



都考慮得過@@"

TOP