EOS-M...



TOP

EOS-M...
manman1998 發表於 2016-11-25 19:01



    Mei ho??

TOP

Mei ho??
jeremymak 發表於 2016-11-25 19:18


美荷樓

TOP

本帖最後由 manman1998 於 2016-11-25 21:16 編輯

EOS-M...



TOP

EOS-M...
manman1998 發表於 2016-11-25 21:13



    有冇唸過s18-35接m5?

TOP

有冇唸過s18-35接m5?
jeremymak 發表於 2016-11-25 22:52


有,我堅想80D/M5 雙機... 撐五 七年

TOP

有,我堅想80D/M5 雙機... 撐五 七年
manman1998 發表於 2016-11-25 23:10



    唔知可唔可以帶死馬上毒氣室試?

TOP

唔知可唔可以帶死馬上毒氣室試?
jeremymak 發表於 2016-11-25 23:17


未試過... 咪照帶上去試下囉

TOP

未試過... 咪照帶上去試下囉
manman1998 發表於 2016-11-25 23:26



    等你消息

TOP

等你消息
jeremymak 發表於 2016-11-25 23:28


我連上去試80D 都唔得閑... 插40D 同M1 就唔覺有問題

TOP