原來你有LX100, 呢部機的評語都幾好.......
jeffryho 發表於 2016-6-11 22:07


玩左陣就冇用喇, 俾左外甥女用.
PQ以DC黎講係幾好, 但都有唔少缺點, 例如ZOOM得好慢, 睇相又一定要隊支鏡出黎, EVF一般, 冇Touch Screen....  不過呢個價錢又冇得要求咁多

TOP

講緊邊個?
calvin83 發表於 2016-6-11 22:13



    GX85

TOP

係迷14-140?
killuakam 發表於 2016-6-11 22:14



    跟kit 1232

TOP



添下磚先~~

TOP

用過gm1都好難返轉頭(me).......
killuakam 發表於 2016-6-11 21:52



    今日放假行咗成日都影唔到一張相,好彩部GM1夠輕

TOP

插支14當gr用都ok架
killuakam 發表於 2016-6-11 22:01



    你講緊我?

TOP

日本樂聲唔知有無好似sony既國際保養呢
z888888 發表於 2016-6-11 22:05



    無

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 必思 於 2016-6-11 22:25 編輯
你用15,唔係囉
killuakam 發表於 2016-6-11 22:22



    我有用14架,有時就係17餅

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP