回覆 809# mail4kawai


    愈窮個時愈想買野.....
咁我都係諗支微先.依家買都係貴左.等過完年先.

TOP

回覆  mail4kawai


    愈窮個時愈想買野.....
咁我都係諗支微先.依家買都係貴左.等過完年先. ...
wingkps2 發表於 2021-10-10 14:22


過完年仲貴,冇貨會加價

TOP

回覆 810# 必思


    非常啱我ED Cheap人.

TOP

回覆  必思


    非常啱我ED Cheap人.
wingkps2 發表於 2021-10-10 14:24



    其實兩萬零蚊咁大枝好抵,有好多鏡幾佰克重都貴過佢

TOP

回覆 814# 必思


    俾富士山講一講,遲d先再諗.

TOP

你第二部R5收到未?

TOP

話時話c記既online服務真係幾唔錯.打幾次電話黎.怕我收唔到email換禮品.條女把聲又幾好聽.
反觀sony真係比下去.

TOP

R5+1858出黎都冇你A1/2868咁好用,點解你仲要買   部R5拎黎影其他題材啦

via HKEPC Reader for An ...
mail4kawai 發表於 2021-10-10 13:53



    有錢人的快樂往往就是這麼樸實無華且枯燥

TOP

有錢人的快樂往往就是這麼樸實無華且枯燥
jeremymak 發表於 2021-10-10 16:58



    都係你呢d有錢人先會明白佢

TOP

支1858好貴..點買得落手.
wingkps2 發表於 2021-10-10 11:51


諗咩鬼1858丫,直上684啦

TOP