咁中幅咁多標準, 鏡頭點跟...?
ininin 發表於 2021-3-22 18:43

其實只係"習慣",120 最常用個"格式"多數係 6x6,例如大多數雙鏡的120相機就係6x6,標準鏡多數係80mm,日本仔就75mm。
120菲林本身就係一個格式,有長度同闊度標準,再上有一個220格式,長度比120多一倍(144cm),影相張數亦多過120菲林一倍,但唔係所有120相機都合用。

TOP

咁中幅咁多標準, 鏡頭點跟...?
ininin 發表於 2021-3-22 18:43


每一個格式都係一整個系統,鏡頭同mount係唔同,例如: Pentax 645和Pentax 67

TOP

每一個格式都係一整個系統,鏡頭同mount係唔同,例如: Pentax 645和Pentax 67
wyhui5124 發表於 2021-3-22 19:03



哈蘇可換66或645菲林盒
Rolleiflex雙鏡機也有框由66轉影645

TOP

Nikon 呢個牌子在日本係有個獨特位置,未來就算唔再造數碼相機,都有可能繼續出菲林相機。
就如另一個日本音響牌子 "Technics" 係 Panasonic 旗下的音響牌子,有一段時間消失過,近年因為黑膠碟有市場,所以復活。

TOP

Nikon 呢個牌子在日本係有個獨特位置,未來就算唔再造數碼相機,都有可能繼續出菲林相機。
就如另一個日本 ...
HighLamb 發表於 2021-3-22 20:15



    Sansui同Akai呢d日本牌子賣咗俾大陸都仲有出

TOP

Sansui同Akai呢d日本牌子賣咗俾大陸都仲有出
必思 發表於 2021-3-22 20:30


Panasonic 到目前為止,都仲係Tachnics嘅母公司。

TOP

Nikon 呢個牌子在日本係有個獨特位置,未來就算唔再造數碼相機,都有可能繼續出菲林相機。
就如另一個日本 ...
HighLamb 發表於 2021-3-22 20:15


柯尼卡同美能達甚至柯達一樣有獨特歷史地位,但你今時今日仲喺民用相機市場上見到他們嗎?
現實咪又係講錢多過歷史意義。

TOP

日日都仲用緊部柯呢卡美能達影野,印埋出嚟添

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Nikon話有好多支新鏡排住隊推出!
cody2k 發表於 2021-3-28 12:53



    但一枝都未出等新買家出

TOP