killuakam 當前離線
Banned
TOP
eddychoy04 當前離線
進階會員
回覆 eddychoy04 你部OM平左我成一千銀,,, wingkps2 發表於 2017-8-20 09:59
jeffryho 當前離線
afs 定afc? 我就淨用afs, 打乜野都afs,食指不停按,係咁咇,唔會連拍,手動狂拍,成功率都好高。 我用gx85 ... killuakam 發表於 2017-8-20 16:54
我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
我成日影小朋友, 發現GX8的AF始終唔夠快, 但GH5那個就真係好鬼快 jeffryho 發表於 2017-8-20 16:32
dave911 當前離線
新機爽唔爽呀,上手未呀 killuakam 發表於 2017-8-20 17:34
有$就是任性,我仲用緊em5 1代,想換em1 2代想左幾個月都未出到手 dave911 發表於 2017-8-20 17:35
aichun 當前離線
長老會員
首先就介紹上年唔小心買ge Sony A7R II先啦 咁證明D鬆弛熊係我GE啦~ 之後就介紹下今次主角 尋日 ... 我係小魚兒 發表於 2017-8-19 22:25
calvin83 當前離線
鏡頭玩家