提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  eddychoy04


    你部OM平左我成一千銀,,,
wingkps2 發表於 2017-8-20 09:59

你早買早享受嘛。

TOP

afs 定afc? 我就淨用afs, 打乜野都afs,食指不停按,係咁咇,唔會連拍,手動狂拍,成功率都好高。
我用gx85 ...
killuakam 發表於 2017-8-20 16:54


我都是用AFS

TOP

我成日影小朋友, 發現GX8的AF始終唔夠快, 但GH5那個就真係好鬼快
jeffryho 發表於 2017-8-20 16:32



    都係...按一下快門影左20張=.= DEL到手痛

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 dave911 於 2017-8-20 17:38 編輯

有$就是任性,我仲用緊em5 1代,想換em1 2代想左幾個月都未出到手

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

新機爽唔爽呀,上手未呀
killuakam 發表於 2017-8-20 17:34



    未....要繼續上youtube睇教學點用...好複雜呀...
多功能到可怕=...= 佢連D MENU 位都可以轉來轉去....感覺有好有唔好

有$就是任性,我仲用緊em5 1代,想換em1 2代想左幾個月都未出到手
dave911 發表於 2017-8-20 17:35


支持你換, 依到都有師兄剛剛入左升級左, 係第2個POST到, 你可以問佢意見

TOP

首先就介紹上年唔小心買ge Sony A7R II先啦


咁證明D鬆弛熊係我GE啦~
之後就介紹下今次主角



尋日 ...
我係小魚兒 發表於 2017-8-19 22:25


恭喜魚導

TOP

已經入左兩次em5 1代的路過.

TOP