明明我銀包得廿蚊,
我諗住買個街市廿蚊燒味飯食下就滿足,
但周圍啲人同我講,
你呢餐唔好食,
連埋下一次 ...
硬件法師 發表於 2017-3-20 13:33

呢樣又啱喎,明明樓主係想洗咁多,叫佢俾多啲又真係無謂

TOP

回覆 69# 硬件法師


  其實呢...買ED都唔駛點問人.
我個時剛出黎做野..買遊戲機...問都未問過人.不過當年呢就冇互聯網.想問都冇得問  

TOP

我對題嫁,介紹2手70D & 760D
manman1998 發表於 2017-3-20 13:34

二手70D連鏡3千應該買唔到嘛

如果有又抵喎

TOP

本帖最後由 wingkps2 於 2017-3-20 13:39 編輯

其實入門機係夠玩...只係人既心內,,,,,一定藏有一隻惡魔

TOP

回覆 66# mail4kawai

其實我買野..個樣比較重要個我識唔識用既

TOP

本帖最後由 marcochl 於 2017-3-20 13:42 編輯

回覆 69# 硬件法師

其實1300D/100D 行貨計都要3000-3100 (18-55)
推佢買部更handy, 更高質既既M3 (3350-3400 連15-45) 都唔係好過份者
PASM wifi nfc齊, 又細部, 支kit 更wide 多3mm, pixel 多6mp, dr/noise 都比傳說中果塊18MP好

TOP

唔系我得3000文,只是我對攝影咩都唔識,買貴機唔識用,曬左,試過8000多既機,但系的功能都唔知係咩,見人影相甘靚所以心思思想買部平既玩下,就算以後唔玩,都唔會肉赤。。。。

TOP

thx所有師兄回答!

TOP

回覆 77# ntt88892


    咁即係想駛下錢
其實法C都講得啱.咩機都影到靚相.只係有D特別要求就要買貴小小既機咁囉.

TOP

回覆 76# marcochl


    俾你講到我都想買.

TOP