ttsssp 當前離線
中級會員
TOP
marcochl 當前離線
進階會員
必思 當前離線
特級會員
用緊個750既canon轉接 大部分鏡連大陸永諾都食到pdaf 不過我a7m2 ttsssp 發表於 2016-4-10 01:47
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
咁罪大部A6300都係得1/4000S 係咪都算係伏機? 京 發表於 2016-4-10 01:35
上面答左. calvin83 發表於 2016-4-10 01:52
總之買機唔好再買d得最快1/4000s快門既伏機 必思 發表於 2016-4-10 01:57
硬件法師 當前離線
Banned
藤原亮政 當前離線
The Day Takeoff
回覆 硬件法師 總之一定要有1/8000, 一定要有100% vf 唔係就係伏 咩iso 表現, 價錢全部唔重要 ... marcochl 發表於 2016-4-10 10:07