依家市價幾多銀?幾年前好似要三萬幾。。。
neofung 發表於 2013-2-16 05:17 PM


想揾支成色好既都難,同埋升值好快

TOP

回復 62# lv123

沒, 聽聞鏡片由Hoya 打做
play ZF , why not play contax ?

TOP

回復 68# 人中之龍

ebay not have this lens

TOP

回復  人中之龍

ebay not have this lens
yi0332 發表於 2013-2-16 05:21 PM


Collector's Item
http://www.mir.com.my/rb/photogr ... 0mmedif20/index.htm

TOP

想揾支成色好既都難,同埋升值好快
人中之龍 發表於 2013-2-16 17:19


學朋友講,名鏡係要黎恭奉,唔係要黎影相,最緊要有

TOP

學朋友講,名鏡係要黎恭奉,唔係要黎影相,最緊要有
neofung 發表於 2013-2-16 17:24



    名鏡唔影.... 我一定唔會買!

TOP

Extension Tube 係影微距用,
1.4X, 2X 果D叫 Extender, 你自己未用過就教錯人?
終於知點解牛SIR咁憎你.. ...
PhotoSir 發表於 2013-2-16 16:01
任你背咗成本manual同去wifi亂quote 啲definition都好,無相都係晒氣。

TOP

manual focus is not my cup of tea
pc1668 發表於 2013-2-16 15:18
如果有枝純AF鏡,再加manual focus peaking,影靜物真係隨時好用過AF鏡或AF鏡行MF。玩兩日就知。

TOP

如果有枝純AF鏡,再加manual focus peaking,影靜物真係隨時好用過AF鏡或AF鏡行MF。玩兩日就知。 ...
Mathk 發表於 2013-2-16 18:01



    Manual focus 好難對得準...

TOP

基本上, 轉邊間唔會相差太遠. 不過理光好過佳能是真的. 我相信留低既理由. 只不過係錢.

TOP