TOP

回覆  必思


   R5真係唔錯.只有D野我唔知點解咁奇怪..個對焦就咁用JOYSTICK郁唔到.要另外入去改對焦點時 ...
wingkps2 發表於 2021-9-29 02:34 PM


會唔會未set?

https://cam.start.canon/tc/C003/manual/html/UG-08_Custom_0030.html#Custom_0030_3-4

自訂按鈕
可自訂的功能

自動對焦

直接選擇自動對焦點



如果set左 試下按半下快門再郁joystick
可能過左4秒停左測光  所以鎖埋對焦點選擇

TOP

回覆 782# lungzero


    問左朋友.要SET  SET左就OK左嘞.不過如用人面.粒JOYSTICK就用唔到.要用手指篤對焦點.

TOP

回覆  lungzero


    問左朋友.要SET  SET左就OK左嘞.不過如用人面.粒JOYSTICK就用唔到.要用手指篤對焦點 ...
wingkps2 發表於 2021-10-7 10:01


如果用 Eye AF 果個對焦可以用 Joystick

TOP

本帖最後由 harryytm 於 2021-10-7 21:47 編輯
回覆  lungzero


    問左朋友.要SET  SET左就OK左嘞.不過如用人面.粒JOYSTICK就用唔到.要用手指篤對焦點 ...
wingkps2 發表於 2021-10-7 10:01


如果用人面按 Joystick 可以追蹤喺中央位置嘅物件
最少我部 R6 係咁

TOP

回覆 784# kachanhk


    Thx  原來我部係要再set 先。攪掂左了。

TOP

回覆 785# harryytm


    Set 好了。thx

TOP

https://youtu.be/wpyKMGxgaAk

Canon EOS R3 實拍體驗

TOP

回覆 788# jeremymak

新防滑機身望落無咁睇仔

TOP

話說今日第一次去canon 印相, 又估唔到真係幾得

TOP