wingkps2 當前離線
進階會員
TOP
lungzero 當前離線
中級會員
回覆 必思 R5真係唔錯.只有D野我唔知點解咁奇怪..個對焦就咁用JOYSTICK郁唔到.要另外入去改對焦點時 ... wingkps2 發表於 2021-9-29 02:34 PM
自動對焦
kachanhk 當前離線
回覆 lungzero 問左朋友.要SET SET左就OK左嘞.不過如用人面.粒JOYSTICK就用唔到.要用手指篤對焦點 ... wingkps2 發表於 2021-10-7 10:01
harryytm 當前離線
喜愛捕捉街頭瞬間時刻嘅香港人 ...
特級會員
jeremymak 當前離線
pc5 當前離線
marcochl 當前離線