呢個組合都不錯
jeffryho 發表於 2017-8-20 10:13


你個組合都唔差

TOP

回覆 60# 必思


但已經糧尾了.

TOP

回覆  必思


但已經糧尾了.
wingkps2 發表於 2017-8-20 10:31



    我長期都係糧尾

TOP

同富士山一樣是易爆的男人
jeffryho 發表於 2017-8-20 10:12



    Wing sir同富士山都爆得好爽快,事前冇乜徵兆就爆,我呢d死火山谷極都冇得爆

TOP

同富士山一樣是易爆的男人
jeffryho 發表於 2017-8-20 10:12

我唔易架,有正野先會爆

手上啲m43野跌價跌到傻,以今日網價比較仲平過我套罪大少少……

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我不迷機身,夠用就得,我喜歡睇鏡,淨係望住流口水,不過我知道我唔會買,幾鐘意都好,冇必要就唔 ...
killuakam 發表於 2017-8-20 13:15



    我對買機鏡興趣不大,最想有假期去影相

TOP

我不迷機身,夠用就得,我喜歡睇鏡,淨係望住流口水,不過我知道我唔會買,幾鐘意都好,冇必要就唔 ...
killuakam 發表於 2017-8-20 13:15


我成日影小朋友, 發現GX8的AF始終唔夠快, 但GH5那個就真係好鬼快

TOP

我對買機鏡興趣不大,最想有假期去影相
必思 發表於 2017-8-20 14:52


這都是我的希望

TOP

你個組合都唔差
必思 發表於 2017-8-20 10:25


通常都是隔離飯香

TOP