師兄唔好客氣, 我少上來呢度睇唔到開左團. 不過人多d好似熱鬧d既.

如果迫得落又唔會 ...
enn 發表於 2011-11-6 00:46


我總覺得影相無分老幼, 多謝支持.

TOP

我唔介意後備
你迷理 發表於 2011-11-6 00:51


多謝支持, 加入了後備名單中.

TOP

回復  andywinky


    咁我真係要拿拿聲買埋支 70-300  去練啦
ken93816505 發表於 2011-11-6 01:22


哈, 我都無70-300, 這支鏡好呀, 又平又抵玩, 焦距好好, 方便構圖.

TOP

睇來人數夠包架旅遊巴
totoki 發表於 2011-11-6 02:39


包旅遊巴要四至五十人.

TOP

包旅遊巴要四至五十人.
andywinky 發表於 6/11/2011 11:29



    可以唔洗坐滿架嘛,....不過人太多就帶隊好麻煩...哈哈..

TOP

NEO, 多謝支持, 如果黎到的話可以黎. 好彈性.
andywinky 發表於 2011-11-6 11:26

剛被放飛機,可以去lu
多謝版主。

TOP

包旅遊巴要四至五十人.
andywinky 發表於 2011-11-6 11:29


24位校巴如何?

TOP

剛被放飛機,可以去lu
多謝版主。
neofung 發表於 2011-11-6 20:40


加入了後補名單中, 多謝支持!

TOP

我住元朗...可唔可以自己上到去.....扮咁岩撞到一齊玩嗎??哈哈..

TOP

TOP