andywinky 當前離線
Moderator
師兄唔好客氣, 我少上來呢度睇唔到開左團. 不過人多d好似熱鬧d既. 如果迫得落又唔會 ... enn 發表於 2011-11-6 00:46
TOP
我唔介意後備 你迷理 發表於 2011-11-6 00:51
回復 andywinky 咁我真係要拿拿聲買埋支 70-300 去練啦 ken93816505 發表於 2011-11-6 01:22
睇來人數夠包架旅遊巴 totoki 發表於 2011-11-6 02:39
totoki 當前離線
呃水吹專用打字員
進階會員
包旅遊巴要四至五十人. andywinky 發表於 6/11/2011 11:29
neofung 當前離線
NEO, 多謝支持, 如果黎到的話可以黎. 好彈性. andywinky 發表於 2011-11-6 11:26
雪使貓女管家 當前離線
無有
特級會員
包旅遊巴要四至五十人. andywinky 發表於 2011-11-6 11:29
剛被放飛機,可以去lu 多謝版主。 neofung 發表於 2011-11-6 20:40
ArHo 當前離線
初級會員
chiushing01 當前離線
black list: bbsk2,路人乙