NPNT 當前離線
特級會員
係呀,同陳洪都係咁上下歷史 咁師兄,你當時購買時OK嗎?價錢應該平過出面啲大舖!有冇得試完及check ... hevenktc 發表於 2021-4-21 19:18
TOP
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
回復 hevenktc 我冇一間熟。 calvin83 發表於 2021-4-21 19:39
MxK呢? NPNT 發表於 2021-4-21 23:54
hevenktc 當前離線
進階會員
價錢ok,同樓上舖差不多. 睇左鏡片乾淨、對焦順就俾錢,機械野好小出事,而且有保,唔洗擔心. ... NPNT 發表於 2021-4-21 19:26
收到,麻煩哂,同時請問福仔個原裝神力環好很貴,買啲AA+ 副廠可以嗎?相差六七佰大洋,或許肉痛啲,一勞 ... hevenktc 發表於 2021-4-22 01:48