係呀,同陳洪都係咁上下歷史
咁師兄,你當時購買時OK嗎?價錢應該平過出面啲大舖!有冇得試完及check ...
hevenktc 發表於 2021-4-21 19:18


價錢ok,同樓上舖差不多.
睇左鏡片乾淨、對焦順就俾錢,機械野好小出事,而且有保,唔洗擔心.

TOP

回復 50 #hevenktc

我冇一間熟。

TOP

回復 hevenktc

我冇一間熟。
calvin83 發表於 2021-4-21 19:39


MxK呢?

TOP

MxK呢?
NPNT 發表於 2021-4-21 23:54

從來未係個度買過野.

TOP

價錢ok,同樓上舖差不多.
睇左鏡片乾淨、對焦順就俾錢,機械野好小出事,而且有保,唔洗擔心. ...
NPNT 發表於 2021-4-21 19:26

收到,麻煩哂,同時請問福仔個原裝神力環好很貴,買啲AA+ 副廠可以嗎?相差六七佰大洋,或許肉痛啲,一勞永逸買隻原裝算數

TOP

本帖最後由 hevenktc 於 2021-4-25 03:10 編輯
收到,麻煩哂,同時請問福仔個原裝神力環好很貴,買啲AA+ 副廠可以嗎?相差六七佰大洋,或許肉痛啲,一勞 ...
hevenktc 發表於 2021-4-22 01:48

小弟終於入手了福仔神力環,原來係MIJ 當時sale哥哥話支35mm APO超正呀,但我莫水,現在諗緊入手35mm f1.7 或 35mm f2.0(舊款),請各位師兄俾啲意見,網上話f1.7 有黑角及色散(我諗仿古舊鏡應該都有些不完美效果,而f2.0就大致係好評!而f1.7有黑色(鋁合金),銀色(黃銅),前者輕的,平幾佰大洋,顏色我無所謂,物料唔同,耐用程度應該分別不大卦?而另一方面,上述f1.7及f2.0,價錢相差數佰,應該揀邊支較好,麻煩各位!

TOP