入部Df陪你?
mail4kawai 發表於 2016-11-18 11:20


你想入就想入啦,做乜入wing sir數

TOP

回覆 47# mail4kawai


  我見好小舖有貨.不過外型我真心唔喜歡.

TOP

你想入就想入啦,做乜入wing sir數
aichun 發表於 2016-11-18 11:21

打漏左幾個字。
我係想講叫aichun入部Df陪你

TOP

話時話.我買機個陣...買開個後生仔唔係度.
個個死肥仔.係咁叫我買80D.....佢話80D好好喎.神一般既對焦,歷史 ...
wingkps2 發表於 2016-11-18 11:21



    可能呢部賺得多d呢

TOP

回覆  mail4kawai


吓.....又入.
wingkps2 發表於 2016-11-18 11:21


你哋兩個大家鬥買玩具

TOP

打漏左幾個字。
我係想講叫aichun入部Df陪你
mail4kawai 發表於 2016-11-18 11:23


而家咩價位?

TOP

嘩……DF淨波地都要皮六

TOP

回覆 53# mail4kawai


  咁又得,,,

TOP

回覆  calvin83


我有睇..但我一睇就係重點.重未睇得晒.
wingkps2 發表於 2016-11-18 10:40


   
重點係囡囡相?

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - Android

TOP

回覆 59# calvin83


    我對虫有興趣D.對囡囡就麻麻.

TOP