5D3
35ZE
RVP
國慶燒著了
chiman127 發表於 2016-10-2 03:15


正拍

TOP

5D3
35ZE
RVP
國慶燒著了
chiman127 發表於 2016-10-2 03:15

HDR…
尋日好熱好焗,馬草壟多唔多人呀?

TOP

回覆 44# NPNT


    我唔係咁。
子女自有兒孫福。莫為兒女做馬牛 .

TOP

本帖最後由 chiman127 於 2016-10-2 10:31 編輯

回覆 52# mail4kawai


    無hdr
用反漸變灰
唔多人呀

TOP

正拍
aichun 發表於 2016-10-2 05:57


Thx

TOP

回覆  mail4kawai


    無hdr
用反漸變灰
唔多人呀
chiman127 發表於 2016-10-2 10:12

我尋日響大澳,同旺角差唔多人流……

TOP

5Dmk4 + 2470 f/4 試拍




TOP

5Dmk4 + 2470 f/4 試拍
mail4kawai 發表於 2016-10-2 16:39



    灰灰的天

TOP

灰灰的天
必思 發表於 2016-10-2 16:43


係啦, 呢樣控制唔到~ 又冇囡囡影

TOP

係啦, 呢樣控制唔到~ 又冇囡囡影
mail4kawai 發表於 2016-10-2 16:47



    行入商場入面學H師兄,記得落閃

TOP