回覆 49# sam2004
收藏家唔會介意幾錢, 反正現在有錢都沒貨.

TOP

回覆 50# 024109

多謝意見
44-3 係有少少謎...
55/1.4 我有兩支,都係日鏡,Pancolar 55/1.4註定無緣 .

TOP

回覆 50# 024109
目前最低玩的还是Rollei 50/1.4那支

TOP

回覆  024109
目前最低玩的还是Rollei 50/1.4那支
sam2004 發表於 2014-11-6 17:35

HFT Planar比較夾數碼機, 不過我對仲意FUJI EBC多D。

TOP

回覆 54# calvin83

鴻福堂的Planar無論係1.8或1.4都好正,尤其是1.4全開也唔散,菜司就係菜司
日菜冇得比。

TOP

回覆  calvin83

鴻福堂的Planar無論係1.8或1.4都好正,尤其是1.4全開也唔散,菜司就係菜司
日菜冇 ...
sam2004 發表於 2014-11-7 09:18

鴻福堂

買過幾支1.8, 都唔錯. 不過我都係喜觀凹面 Ultron 多D, 話晒都係老福遺作.

講講下離題萬丈了..

TOP

本帖最後由 sam2004 於 2014-11-7 14:36 編輯

回覆 56# calvin83

凹面 Ultron好的要成五百美元
影b&w超正

TOP

回覆  calvin83

凹面 Ultron好的要成五百美元
影b&w超正
sam2004 發表於 2014-11-7 14:35

我好少影Film...

之前買唔使禁貴, 依家抄得太貴. 中國人太有錢了.

TOP

回覆 58# calvin83
我買才298还是m42的,現在bm的也要399

TOP

回覆  calvin83
我買才298还是m42的,現在bm的也要399
sam2004 發表於 2014-11-7 16:14
沒辦法。現在我都只係賣d奇怪鏡,沒budget去買果d炒到上天的鏡。

TOP