回復  pc1668

thx!

以前d人話vr無乜用,但senor越來越高解像時,有同無真係差好遠。 ...
neofung 發表於 2013-2-16 15:26



    有了 NANO COATING 同沒有都以經相差一半... 加上 VRII... 絕!

TOP

下一支 400/2.8 VRII 如果 NIKON 出既話...
kevinckcheung 發表於 2013-2-16 15:24

朋友話canon 800mm散景怪怪地,我睇過佢d相又好似係,唔知n記會唔會好d。。。
我覺得428/528加extension tube,好過684/856。

TOP

我都以為是.... 玩完入門 FF 就以為玩完 NIKON 條 LINE 轉會...
kevinckcheung 發表於 2013-2-16 15:20

玩得起轉乜會丫,玩多幾條line無壞

TOP

回復 53# neofung


    我地就係咁教導小魚

TOP

玩得起轉乜會丫,玩多幾條line無壞
neofung 發表於 2013-2-16 15:31



    是囉... 我 N 大三元長期放箱,好鏡無必要賣走佢傘。

TOP

師兄, 有時間, 有錢, 有体力,
何不拎部相機周圍走下, 捕捉下呢個世界o既色彩?

今日你想轉會, 相信三五年後, 你亦會再想一次.
器材, 用錢就買到, 錢唔夠麼, 12, 24, 36, 48分期, 一定做到
中古野麼, Ebay, Yahoo jp, 樂天, 陳烘, 想搵一定搵到

早幾年禾都有想同諗法
甚麼"Bronica", "Hasselblad", "Leica"都玩過下, 過下手癮

依家用得最多, 番而係M6 配 50 Elmar + 支舊版Tri-Elmar,
同Canon Ixus 機仔, 貪佢夠細, 方便, 簡單, 拎住周圍走唔會攰

TOP

剛剛醒起,樓主唔需要AF,求其買部canon/nex萬能插,
差不多乜鏡都插得落喎,連nikon鏡都用得返,唔使轉會咁煩

TOP

回復  neofung


    我地就係咁教導小魚
kazami00 發表於 2013-2-16 15:32

good suggestion

TOP

剛剛醒起,樓主唔需要AF,求其買部canon/nex萬能插,
差不多乜鏡都插得落喎,連nikon鏡都用得返,唔使轉會 ...
neofung 發表於 2013-2-16 15:37

緊係
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP