師兄, 有時間, 有錢, 有体力,
何不拎部相機周圍走下, 捕捉下呢個世界o既色彩?
今日你想轉會, 相信三五年後, 你亦會再想一次.
器材, 用錢就買到, 錢唔夠麼, 12, 24, 36, 48分期, 一定做到
中古野麼, Ebay, Yahoo jp, 樂天, 陳烘, 想搵一定搵到
早幾年禾都有想同諗法
甚麼"Bronica", "Hasselblad", "Leica"都玩過下, 過下手癮
依家用得最多, 番而係M6 配 50 Elmar + 支舊版Tri-Elmar,
同Canon Ixus 機仔, 貪佢夠細, 方便, 簡單, 拎住周圍走唔會攰 |