sony 果部果時好似同100D差不多時間出(其實有冇登陸香港?),叫價都好似差不多? ...
manman1998 發表於 2016-9-9 20:28



    sony個部3千有找,行貨。

TOP

外國人主要用單反的,手大... 早期EOS-M好似冇在歐美銷售的
manman1998 發表於 2016-9-9 21:56



    EOS-M一向都有在美國銷售,香港的水貨好多都係美國版,冇繁中介面

TOP

TOP

EOS-M一向都有在美國銷售,香港的水貨好多都係美國版,冇繁中介面
必思 發表於 2016-9-9 22:42


當年正因為EOS-M 未有在歐美推出,而被指摺得

TOP

本帖最後由 manman1998 於 2016-9-9 22:53 編輯

怎能齋吹... 40D









TOP

當年正因為EOS-M 未有在歐美推出,而被指摺得
manman1998 發表於 2016-9-9 22:49



    歐美係冇M2賣唧

TOP

本帖最後由 manman1998 於 2016-9-12 00:23 編輯

EOS-M/40餅



TOP

本帖最後由 manman1998 於 2016-9-14 01:42 編輯

放回原位









TOP

本帖最後由 manman1998 於 2016-9-14 19:30 編輯

咁我再加磚,M1/40餅







TOP

本帖最後由 manman1998 於 2016-9-16 21:50 編輯

NX200 / 30餅







TOP