z888888 當前離線
進階會員
sony 果部果時好似同100D差不多時間出(其實有冇登陸香港?),叫價都好似差不多? ... manman1998 發表於 2016-9-9 20:28
TOP
必思 當前離線
特級會員
外國人主要用單反的,手大... 早期EOS-M好似冇在歐美銷售的 manman1998 發表於 2016-9-9 21:56
manman1998 當前離線
EOS-M一向都有在美國銷售,香港的水貨好多都係美國版,冇繁中介面 必思 發表於 2016-9-9 22:42
當年正因為EOS-M 未有在歐美推出,而被指摺得 manman1998 發表於 2016-9-9 22:49