回覆  必思


    試下先知.
wingkps2 發表於 2016-9-9 12:38


咁要你做測試啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

如果靚仔D細部D我買部用下.
wingkps2 發表於 2016-9-9 12:35

如果5k樓下有kit,  可以買黎玩下。
係咪應該趁而家入左支22先呢

via HKEPC Reader for Android

TOP

如果5k樓下有kit,  可以買黎玩下。
係咪應該趁而家入左支22先呢  

via HKEPC Reader for Android ...
mail4kawai 發表於 2016-9-9 13:24

你就想.

TOP

如果5k樓下有kit,  可以買黎玩下。
係咪應該趁而家入左支22先呢  

via HKEPC Reader for Android ...
mail4kawai 發表於 2016-9-9 13:24


我早幾日影相都見人用呢枝餅

TOP

本帖最後由 必思 於 2016-9-9 13:47 編輯
你就想.
calvin83 發表於 2016-9-9 13:31



    想下無妨,不過應該開$6980

TOP

果時吹過EOS-M 行高低端雙綫,咁依部M5係高,M10係低?中間如M3冇左?

TOP

M5 外形。唔算太靚,如果銀色會否好D?
lv123 發表於 2016-9-9 12:05


真係雙像素對焦,不過唔知同80D果d有冇分別

TOP

M5同80D同一粒聲洒;雙像數,細部D(100D咁),食埋EF-M 鏡 & EF/EF-S 鏡

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP