回覆  aichun


   相機部部都係海喇........
wingkps2 發表於 2016-11-18 11:13


泥坑樓摺左,係時候再起過

TOP

200-500唔係好貴
aichun 發表於 2016-11-18 11:14

呢支抵玩
等效750, 偷拍一流

TOP

回覆 41# aichun


都冇人用....得我一個.算把喇.

TOP

呢支抵玩  
等效750, 偷拍一流
mail4kawai 發表於 2016-11-18 11:16


又可訓練wing sir膽色

TOP

回覆 44# aichun


    我今日個隻影人.我都手震震....

TOP

回覆  aichun


都冇人用....得我一個.算把喇.
wingkps2 發表於 2016-11-18 11:17


你影多啲相,一個人起大樓都得㗎

TOP

回覆  aichun


都冇人用....得我一個.算把喇.
wingkps2 發表於 2016-11-18 11:17

入部Df陪你?

TOP

話時話.我買機個陣...買開個後生仔唔係度.
個個死肥仔.係咁叫我買80D.....佢話80D好好喎.神一般既對焦,歷史上冇部咁快..

TOP

話時話.我買機個陣...買開個後生仔唔係度.
個個死肥仔.係咁叫我買80D.....佢話80D好好喎.神一般既對焦,歷史 ...
wingkps2 發表於 2016-11-18 11:21

你唔鐘意都冇計

TOP

回覆 47# mail4kawai


吓.....又入.

TOP