我覺得各有各優點, 而唔會好似師兄你咁斷言某某牌先得囉, 唔通我用你覺得唔得既牌子就影唔到相?
你覺得35 ...
BB321 發表於 2012-2-17 11:52

Canon EOS 由菲林機至DSLR食埋你 Nikon M42 PK C/Y 手動,OM 鏡唔知... 窮就係玩依D

TOP

老實講... 我見識小D50, a100,minolta D7D,我真係好小見,你去揾下

minolta D9D幾年前見過,交換玩陣... 連 ...
manman1998 發表於 2012-2-17 11:59


你都未搞掂 d 光線方向

TOP

適馬70-200 f/2.8:重量:1470 克,
7D:機身重量:820 克
加埋直度,裝晒2粒電,個重量都好重喎
用15-85mm ...
dictoli 發表於 2012-2-17 12:00


根本就唔應該用條頸去受力

TOP

咁我應該點做?

TOP

咁我應該點做?
dictoli 發表於 2012-2-17 12:09


手托, 唔托時就放番入袋.

肩帶可以考慮, 不過無乜人用

TOP

你都未搞掂 d 光線方向
mo9394 發表於 2012-2-17 12:06

我係屎,但我估你好小影依D

TOP

我係屎,但我估你好小影依D
manman1998 發表於 2012-2-17 12:12


你兩張相不能比較, 光的方向都唔同, 根本同機身無關

TOP

本帖最後由 manman1998 於 2012-2-17 12:19 編輯
你兩張相不能比較, 光的方向都唔同, 根本同機身無關
mo9394 發表於 2012-2-17 12:14

你地咪慢慢兜囉,用D9D果個即沽佢另外部D5D,換30D

TOP

你地咪慢慢兜囉
manman1998 發表於 2012-2-17 12:16


唔知邊個兜緊呢

TOP

老實講... 我見識小D50, a100,minolta D7D,我真係好小見,你去揾下

minolta D9D幾年前見過,交換玩陣... 連 ...
manman1998 發表於 2012-2-17 11:59


第一, D9D係唔存在的, 你諗清楚你玩過那部係乜機先
第二, 人地那時用緊乜野鏡頭呢? 你又摸熟部機點操作未呢?
第三, http://www.dchome.net/viewthread ... &extra=page%3D2
我唔評論你用乜鏡去影, 但人地都係咁去影雀
你咁講野法, 除左c fans之外我諗其他人都想x你囉

TOP