老實講... 我見識小D50, a100,minolta D7D,我真係好小見,你去揾下
minolta D9D幾年前見過,交換玩陣... 連 ...
manman1998 發表於 2012-2-17 11:59 
第一, D9D係唔存在的, 你諗清楚你玩過那部係乜機先
第二, 人地那時用緊乜野鏡頭呢? 你又摸熟部機點操作未呢?
第三, http://www.dchome.net/viewthread ... &extra=page%3D2
我唔評論你用乜鏡去影, 但人地都係咁去影雀
你咁講野法, 除左c fans之外我諗其他人都想x你囉 |