回覆 22# calvin83

師兄,剛剛在網上看過有關天工嘅片,佢可以用佢嘅AF加自已MF就對焦速度快咗,有齊所有對焦功能,但神力環的功能會弱少少,無真正的增加近對焦少咗,這樣正確?如果不是常常拍close up,而又唔怕有無限遠問題,在操作上應該相若?而用料質素方面應該唔會差過原裝福仔個神力環好多卦,而價錢相若大家都過二仟大洋,咁入手天工在性價比會否較好?

TOP

回復 31 #hevenktc

建議你先去星際或者其他地方試下, 做工一定係純手動靚啲。

TOP

本帖最後由 hevenktc 於 2021-4-19 18:53 編輯

回覆 32# calvin83

收到,麻煩哂!始終一份錢,一份貨,但福仔嘢只得天祥較為正統嘅商店出售!而其他都係樓上舖,因為我早兩個禮拜曾上咗星際掃樓行一轉,但啲sale哥哥感覺唔良好,而尖沙咀嗰間大家好,話就話福仔專賣店,但大把中古嘢出售!真頭痛

TOP

回覆  calvin83

收到,麻煩哂!始終一份錢,一份貨,但福仔嘢只得天祥較為正統嘅商店出售!而其他都係樓 ...
hevenktc 發表於 2021-4-19 18:44

大家好冇問題, 開左咁多年.

TOP

回覆  calvin83

收到,麻煩哂!始終一份錢,一份貨,但福仔嘢只得天祥較為正統嘅商店出售!而其他都係樓 ...
hevenktc 發表於 2021-4-19 18:44



    星際都有大家好賣福仔野,肥花同層

TOP

星際都有大家好賣福仔野,肥花同層
必思 發表於 2021-4-19 19:42

佢應該冇行晒三樓

TOP

回覆 34# calvin83

明白,咁我下次入去睇吓先!

TOP

回覆 35# 必思

都有睇過,但都係感覺問題

TOP

回覆  必思

都有睇過,但都係感覺問題
hevenktc 發表於 2021-4-19 23:45



    咁你無需去尖沙咀大家好,浪費時間車錢

TOP

回覆  必思

都有睇過,但都係感覺問題
hevenktc 發表於 2021-4-19 23:45



   點解呢?因為Sales 唔nice? 你怕畀人呃?

TOP