meowmi 當前離線
中級會員
TOP
我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
我部GR2有兩三點一直都覺得係幾重要既缺點 1.無防震 2.對焦慢 3.像素低 雖然GR3改善左兩點,但有個致命缺 ... meowmi 發表於 2019-3-13 06:19
ayacalip 當前離線
進階會員
等2手趺價...依部野係值...不過唔值咁貴... 我係小魚兒 發表於 2019-3-13 09:29
你快d買3代,等你評測開箱文 ayacalip 發表於 2019-3-13 12:29
mail4kawai 當前離線
大公司小經理
特級會員
唔啦, 買S10 手機算... 依家發現手機拍野好方便 我係小魚兒 發表於 2019-3-13 12:48
S10 個 UI 唔知點解做到咁,明明S9 都仲幾好睇 mail4kawai 發表於 2019-3-13 14:29
aichun 當前離線
長老會員
有唔同咩? 今日去玩過實機...外形好吸引...=3= 不過未到心水價錢, 唔急入住 ... 我係小魚兒 發表於 2019-3-13 18:35
XexeX 當前離線