咁要多謝你老細啦,如果唔係都冇夜晚相睇
aichun 發表於 2016-11-9 13:15

你講得冇錯。

TOP

M43就少啲,但單反鏡有唔少
mail4kawai 發表於 2016-11-9 08:46



    單反Y鏡之前只知CANON1635
現在好似龍仔1530都出到星
唔知仲有邊知呢?

TOP

單反Y鏡之前只知CANON1635
現在好似龍仔1530都出到星
唔知仲有邊知呢? ...
chiman127 發表於 2016-11-9 18:53


如果Canon, 就算2470, 新版24105都ok呀~

TOP

如果Canon, 就算2470, 新版24105都ok呀~
mail4kawai 發表於 2016-11-9 18:55



    2支都無..
用過舊版24105..個星唔啱心水賣左
1635其實畫質差過F4果支.但就係嬴左個星
所以都想搵支好的質素的Y鏡用..
唔知師兄有無留意邊支富士有靚靚星呢

TOP

2支都無..
用過舊版24105..個星唔啱心水賣左
1635其實畫質差過F4果支.但就係嬴左個星
所以 ...
chiman127 發表於 2016-11-9 19:11

富士要等其他人答喇,我只用過幾支鏡。

TOP

恭喜恭喜
呢支係咪適合影星?

TOP

恭喜恭喜
呢支係咪適合影星?
sirius 發表於 2016-11-9 22:17

支鏡應該適合,不過我唔適合

TOP

日間表現



TOP

嘩.....拮死人....
畫汁正啵.

TOP

嘩.....拮死人....
畫汁正啵.
wingkps2 發表於 2016-11-10 19:12

買?

TOP