calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
咁要多謝你老細啦,如果唔係都冇夜晚相睇 aichun 發表於 2016-11-9 13:15
TOP
chiman127 當前離線
Banned to post
特級會員
M43就少啲,但單反鏡有唔少 mail4kawai 發表於 2016-11-9 08:46
mail4kawai 當前離線
大公司小經理
單反Y鏡之前只知CANON1635 現在好似龍仔1530都出到星 唔知仲有邊知呢? ... chiman127 發表於 2016-11-9 18:53
如果Canon, 就算2470, 新版24105都ok呀~ mail4kawai 發表於 2016-11-9 18:55
2支都無.. 用過舊版24105..個星唔啱心水賣左 1635其實畫質差過F4果支.但就係嬴左個星 所以 ... chiman127 發表於 2016-11-9 19:11
sirius 當前離線
進階會員
恭喜恭喜 呢支係咪適合影星? sirius 發表於 2016-11-9 22:17
wingkps2 當前在線
嘩.....拮死人.... 畫汁正啵. wingkps2 發表於 2016-11-10 19:12