用instax mini底片咁好
PC147 發表於 2016-10-18 02:48


1999 年產物
2000 年買入
數碼加即影即有
當時系幾前衛
果時買佢嘅原因
系去老鼠樂園
同主題人物照完相
可以即時幫我簽名
又留番得個數碼底.

TOP

我的第一部 數碼相機 係 Sony DSC-F707

TOP

下一間會摺,被吞或離場係邊個?

TOP

依家應該冇咩人用 point-and-shoot。單返熱潮已過,要玩嘅都買曬,出貨小左好正常。

TOP

依家應該冇咩人用 point-and-shoot。單返熱潮已過,要玩嘅都買曬,出貨小左好正常。 ...
look_yau 發表於 2016-10-19 09:51

咁其實對消費者有利,起碼D廠唔會再只係擠牙膏。

TOP

依家應該冇咩人用 point-and-shoot。單返熱潮已過,要玩嘅都買曬,出貨小左好正常。 ...
look_yau 發表於 2016-10-19 09:51


要分開兩邊睇
一般影相 DC 已被手機取代
買 DC 的人大多買長炮或高性能

單反 / 無反跌到親民價錢吸引一班新人購買
單反 / 無反遠比手機耐用 , 再買大多是升級
那批單反 / 無反已經是 full HD 拍片時代 , 性能很好 , 升級動力很低
推出入門 FF 是正確路線 , 但入門 FF 價錢仍然相當高 , 升級動力有限

相機市場已經是高階用家為主

TOP

要分開兩邊睇
一般影相 DC 已被手機取代
買 DC 的人大多買長炮或高性能

單反 / 無反跌到親民價錢吸引一 ...
usei 發表於 2016-10-19 14:42


agree
因為已經係高階用家/發燒友/niche market,所以個餅冇幾年前噤大

TOP

往後相機將會較為“耐用品”... 自己都可以話器才掛靴了

TOP

我的第一部 數碼相機 係 Sony DSC-F707
chungsm 發表於 2016-10-18 14:45



    我都有一部~

TOP

我都有一部~
yick 發表於 2016-10-19 16:47


Sorry,原來我部係 DSC-F505V


TOP