依家應該冇咩人用 point-and-shoot。單返熱潮已過,要玩嘅都買曬,出貨小左好正常。 ...
look_yau 發表於 2016-10-19 09:51 
要分開兩邊睇
一般影相 DC 已被手機取代
買 DC 的人大多買長炮或高性能
單反 / 無反跌到親民價錢吸引一班新人購買
單反 / 無反遠比手機耐用 , 再買大多是升級
那批單反 / 無反已經是 full HD 拍片時代 , 性能很好 , 升級動力很低
推出入門 FF 是正確路線 , 但入門 FF 價錢仍然相當高 , 升級動力有限
相機市場已經是高階用家為主 |