有冇Nikon果2支?

AF-D同Ais 兩支我AB比較過(同機),Ais幅好DD
manman1998 發表於 2016-4-8 13:57

以前MF年代Nikon沒比到MTF出來, 不過photozone測ge結果基本一致.
http://www.photozone.de/nikon--n ... test-report?start=1
http://www.photozone.de/nikon--n ... test-report?start=1

TOP

回覆 29# calvin83

今年二月在日本bigcam看到A7,真係平到冇朋友,全新的不用四千港幣,平過宜家哪些二手机

TOP

回覆  calvin83

今年二月在日本bigcam看到A7,真係平到冇朋友,全新的不用四千港幣,平過宜家哪些二手机:giv ...
sam2004 發表於 2016-4-8 14:07

咁日本唔同香港, E度多人要平玩老鏡.

TOP

以前MF年代Nikon沒比到MTF出來, 不過photozone測ge結果基本一致.
calvin83 發表於 2016-4-8 14:06


我印像中EF同AF-D 兩支MTF係差不多的

TOP

我印像中EF同AF-D 兩支MTF係差不多的
manman1998 發表於 2016-4-8 14:13

一般來講, 唔同公司俾出來MTF唔可以真接比, 除非係第三方測試結果.

TOP

一般來講, 唔同公司俾出來MTF唔可以真接比, 除非係第三方測試結果.
calvin83 發表於 2016-4-8 14:14


EF50.8等可以同40餅比對嘛,而我同時有40餅同Ais 50.8

TOP

E mount 28/2未平羅

TOP

EF50.8等可以同40餅比對嘛,而我同時有40餅同Ais 50.8
manman1998 發表於 2016-4-8 16:26

可以, 不過上機比下仲好啦.

TOP

可以, 不過上機比下仲好啦.
calvin83 發表於 2016-4-8 17:29


AB比較就冇,不過兩支都影左唔小相,係jpg喎... 兩支都利;多數EF顯得重色過Ais

TOP

E mount 28/2未平羅
PC147 發表於 2016-4-8 16:58

E支應該係除左kit鏡最平抵支.

TOP