calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
有冇Nikon果2支? AF-D同Ais 兩支我AB比較過(同機),Ais幅好DD manman1998 發表於 2016-4-8 13:57
TOP
sam2004 當前離線
進階會員
回覆 calvin83 今年二月在日本bigcam看到A7,真係平到冇朋友,全新的不用四千港幣,平過宜家哪些二手机:giv ... sam2004 發表於 2016-4-8 14:07
manman1998 當前在線
特級會員
以前MF年代Nikon沒比到MTF出來, 不過photozone測ge結果基本一致. calvin83 發表於 2016-4-8 14:06
我印像中EF同AF-D 兩支MTF係差不多的 manman1998 發表於 2016-4-8 14:13
一般來講, 唔同公司俾出來MTF唔可以真接比, 除非係第三方測試結果. calvin83 發表於 2016-4-8 14:14
PC147 當前離線
EF50.8等可以同40餅比對嘛,而我同時有40餅同Ais 50.8 manman1998 發表於 2016-4-8 16:26
可以, 不過上機比下仲好啦. calvin83 發表於 2016-4-8 17:29
E mount 28/2未平羅 PC147 發表於 2016-4-8 16:58