想報名,仲有無位?

TOP

我也想報名,可加我嗎?

TOP

下個禮拜三至四左右去,就系想問定紅成點
rex_lyl_lkyamb 發表於 2011-11-4 21:05


我都預測唔到, 一般天氣越凍就越紅.

TOP

我想去, 但係新手, 唔知有冇位
我架餐得18-55KIT, 35定焦同龍仔90macro
GSky 發表於 2011-11-4 23:26


我個人應該熱誠及興趣第一, 器材只是工具也.

TOP

我有70-200,17-40可以嗎? 可惜12/3不在港
mig33 發表於 2011-11-4 21:23


咁下次再約啦...

TOP

想報名,仲有無位?
astray 發表於 2011-11-4 23:44


歡迎參加

TOP

我也想報名,可加我嗎?
木頭了 發表於 2011-11-5 00:12


可以可以. 已經加入

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 38# neneaee


  我都想去... 我都係KIT 鏡

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP