astray 當前離線
進階會員
TOP
木頭了 當前離線
初級會員
andywinky 當前離線
Moderator
下個禮拜三至四左右去,就系想問定紅成點 rex_lyl_lkyamb 發表於 2011-11-4 21:05
我想去, 但係新手, 唔知有冇位 我架餐得18-55KIT, 35定焦同龍仔90macro GSky 發表於 2011-11-4 23:26
我有70-200,17-40可以嗎? 可惜12/3不在港 mig33 發表於 2011-11-4 21:23
想報名,仲有無位? astray 發表於 2011-11-4 23:44
我也想報名,可加我嗎? 木頭了 發表於 2011-11-5 00:12
neneaee 當前離線
I'm always close to you
Banned
白白 當前離線
特級會員