回覆  wingkps2

放幾多$ ?
NPNT 發表於 2016-11-22 13:50


應該係友情價

TOP

回覆 381# aichun
半賣半餸

TOP

回覆 378# wingkps2

點解咁大決心玩單反, 放棄無反?

TOP

手頭上 a 7 三枝鏡。。gf8 支kit.d7200
剩要gx85

TOP

回覆  aichun
半賣半餸
NPNT 發表於 2016-11-22 13:52


你有興趣?

TOP

手頭上 a 7 三枝鏡。。gf8 支kit.d7200
剩要gx85
wingkps2 發表於 2016-11-22 13:55


A7R2呢?

TOP

回覆 385# aichun

八下炸... 細仔話要相機

TOP

回覆 386# aichun


   手頭上 a 7R2加 三枝鏡。。gf8 支kit.   d7200 連KIT
剩要gx85
實情E排冇錢..

TOP

回覆 387# NPNT


你唔係有幾部咩......

TOP

回覆  aichun


   手頭上 a 7R2加 三枝鏡。。gf8 支kit.   d7200 連KIT
剩要gx85
實情E排冇錢.. ...
wingkps2 發表於 2016-11-22 14:03


D7200咁快放?
又話7R2死都唔賣既

TOP