aichun 當前離線
長老會員
回覆 wingkps2 放幾多$ ? NPNT 發表於 2016-11-22 13:50
TOP
NPNT 當前離線
特級會員
wingkps2 當前離線
進階會員
回覆 aichun 半賣半餸 NPNT 發表於 2016-11-22 13:52
手頭上 a 7 三枝鏡。。gf8 支kit.d7200 剩要gx85 wingkps2 發表於 2016-11-22 13:55
回覆 aichun 手頭上 a 7R2加 三枝鏡。。gf8 支kit. d7200 連KIT 剩要gx85 實情E排冇錢.. ... wingkps2 發表於 2016-11-22 14:03