kachanhk 當前離線
進階會員
by , 於 Flickr 5D4, 35IS jeremymak 發表於 2021-6-5 21:16
TOP
aichun 當前離線
長老會員
個SA好多連登友話似NIKON DC鏡(Defocus Control), 好老土, 有點過時 我未上毒氣室試, 唔知效果好不好, 無 ... tolo2036 發表於 2021-6-12 08:58
用住舊百微等跌 calvin83 發表於 2021-6-12 11:27
jeremymak 當前離線
特級會員
我都有 35IS kachanhk 發表於 2021-6-13 00:07
咁多年都唔出,應該唔會再出,要有其他廠出咗,又迫到埋身,就可能會出 暫時RF mount獨市,冇壓力 ... tolo2036 發表於 2021-6-12 14:41
tolo2036 當前離線
靚呀 aichun 發表於 2021-6-13 06:50
靚 kachanhk 發表於 2021-6-13 00:06
舊百微抵玩 kachanhk 發表於 2021-6-13 00:07
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
pc5 當前離線
中級會員
以前我買百微(二代有IS那支), ~$7000, 當時網上好多人話舊百微(一代無IS那支)抵玩, 二手~$3000, 質素話 ... tolo2036 發表於 2021-6-13 07:48