calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
留俾5D4II咬多筆 必思 發表於 2016-11-21 20:12
TOP
mail4kawai 當前離線
大公司小經理
特級會員
邊有5D4II架,應該係5D5吧 leave 發表於 2016-11-21 20:18
wingkps2 當前在線
進階會員
必思 當前離線
你又知唔係5DV? via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - Android calvin83 發表於 2016-11-21 20:18
aichun 當前離線
肯肯定爽過M3 必思 發表於 2016-11-21 20:06
80D最正係有flip mon. 點解5d4冇 mail4kawai 發表於 2016-11-21 20:08
剩係加個反mon叫5D5會俾人鬧 必思 發表於 2016-11-21 20:21
manman1998 當前離線