aichun 當前離線
長老會員
回覆 aichun 係喇..... wingkps2 發表於 2016-7-31 12:28
TOP
wingkps2 當前在線
進階會員
manman1998 當前離線
特級會員
mail4kawai 當前離線
大公司小經理
食嘢去多人食果間是常識吧,另外友會的又不足以令人覺得佢Pro 呢(似推銷員多D) ... manman1998 發表於 2016-7-31 12:27
我奇怪啲,太多人去要等位嗰間就算點好食我都唔幫襯 via HKEPC Reader for Android ... mail4kawai 發表於 2016-8-1 05:46