GR 一及二代伸縮鏡好易壞,唔知三代有冇改善 !?

TOP

GR 一及二代伸縮鏡好易壞,唔知三代有冇改善 !?
smartlam 發表於 2019-3-3 14:14


touchwood, still no issues on my on my GR and it's almost 6 years old i think.

TOP

有review了:

街拍王全面進化:Ricoh GR III 用後感
https://www.dcfever.com/news/readnews.php?id=24559

有無ching會入返部?

不過價錢真係幾令人卻步

TOP

battery capacity reduced...... >
hiyato 發表於 2019-2-25 15:17



   review話 200張囉,大約

TOP

本帖最後由 s84292 於 2019-3-9 23:20 編輯
我用iPhone XS Max 雖然影相都十分靚, 但都係想有一個小型隨身 camera
ayacalip 發表於 2019-2-27 15:20


諗真一層,依家D無反相機係HDR 同影像即時特效方面,好似仲停留緊幾年前咁....
雖然話WIFI 直播呢D係手機好容易做到的話,係專業攝錄機/DV/相機上面反而功能唔及一部手機

2萬蚊買部新專業DV, WIFI 都得720P30 直播
雖然好多參數上堆到好勁(例如像素,對焦速度), 但實際使用體驗又真係好似冇咩質變
比如IPHONE XS MAX個可見即可得的即時HDR,同好多手機都已經有的景深後期調整 (預先影晒等你調)

TOP

諗真一層,依家D無反相機係HDR 同影像即時特效方面,好似仲停留緊幾年前咁....
雖然話WIFI 直播呢D係手機好 ...
s84292 發表於 2019-3-9 23:18



同好多手機都已經有的景深後期調整 <<  我MAX個淺景深效果,有時真係可以玩死人.... set F1.2好多時連主體都會distort埋...

TOP

同好多手機都已經有的景深後期調整
ayacalip 發表於 2019-3-10 00:00


真實的F1.2 個景深都係細到喊,係好正常的現像



FF F1.2

TOP

回覆 25# s84292

新既CMOS技術多數放係手機道試完先再比相機用

TOP

自動對焦
佢算唔算係 非常快 ?

TOP

自動對焦
佢算唔算係 非常快 ?


風十三 發表於 2019-3-10 14:39



    唔入流

TOP