回覆  NPNT

襟一野會轉大圖.上面張係R2影..都係差唔多SETTING   800快門F4...因我支SONY得F4


...
wingkps2 發表於 2017-10-1 10:16



    要真係比較就唔好影兩個唔同既主體啦

TOP

回覆 21# 必思


咁一陣我影個垃圾桶

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 23# hongnelson


    吓.....係咩?死,,又攪錯..

TOP

回覆  wingkps2


    不過睇EXIF D850系用2.8影
hongnelson 發表於 2017-10-1 10:58


我都見到係F2.8~

TOP

真係2.8
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆  必思


咁一陣我影個垃圾桶
wingkps2 發表於 2017-10-1 10:58


D850 試埋用Liveview影"

TOP

你老闆有強迫症~

TOP

咁再黎.







TOP

倣ED測試,真係好辛苦.但日日俾人煩.重辛苦.

TOP