因為唔只我用部機,我打算用3M 膠紙(2-3 層) 痴下個燈位,因為部機唔只我用,就一就好少少嘅

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP

戴眼罩唔怕強光
必思 發表於 2017-5-25 18:59


   
買部大sensor機,加支F1。4之類仲實際。

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android

TOP

呢句岩。由於多數室內影,所以高ISO表現好重要! 亦因為咁,我都建議樓主買部大sensor無反機

唔討論閃燈先
回樓主,
P7100 光圈最大得2.8
我會用M MODE, 2.8f 唔zoom
快門用1/200左右
ISO 睇情況自己SE ...
xboypan 發表於 2017-5-25 19:21

TOP

父母連打燈上天花都怕。但... 長軰有機會會用手機近距離直打

唔好直打就啱既,大人都唔舒服,但係一閃就好大機會受損既觀念根深蒂固,閃燈用得好效果翻倍提升,有hots ...
killuakam 發表於 2017-5-25 18:58

TOP

回覆 21# eric_explorer


    初生BB,你放窗邊影就可以,
正面閃D 光唔會靚得去邊

TOP

2011 嘅 PROSUMER, 我估 2017 手機都應該可以 KO 到...

GOOGLE 會搵到美國眼科醫生講解閃燈唔會傷 BB 眼及有眼科醫生用閃燈幫小朋友 CHECK 眼疾。

仲會 GOOGLE 到有專影 BB 攝影師講解影點用閃燈。

不過唔信嘅人點都唔會信,所以無謂討論照 BB 可唔可以用閃燈,因為同講政治咁立場堅定......

唔好浪費錢買 MANFROTTO 果支腳, 不如問吓有冇人啱啱買相機送果啲雞腳唔要比你仲好。DCFEVER 好多人放緊 $50。

TOP

父母連打燈上天花都怕。但... 長軰有機會會用手機近距離直打

...
ichigo1000 發表於 2017-5-25 21:22

咁Xenon flash同LED flash亮度又係差好遠既。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

買部大sensor機,加支F1。4之類仲實際。  

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android ...
calvin83 發表於 2017-5-25 21:06


   
明嘅,明嘅

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP

本帖最後由 eric_explorer 於 2017-5-25 23:23 編輯
呢句岩。由於多數室內影,所以高ISO表現好重要! 亦因為咁,我都建議樓主買部大sensor無反機

...
ichigo1000 發表於 2017-5-25 21:19


   
無反有咩好介紹呢? 可換鏡嘅?

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP