eric_explorer 當前離線
中級會員
TOP
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
戴眼罩唔怕強光 必思 發表於 2017-5-25 18:59
ichigo1000 當前離線
唔討論閃燈先 回樓主, P7100 光圈最大得2.8 我會用M MODE, 2.8f 唔zoom 快門用1/200左右 ISO 睇情況自己SE ... xboypan 發表於 2017-5-25 19:21
唔好直打就啱既,大人都唔舒服,但係一閃就好大機會受損既觀念根深蒂固,閃燈用得好效果翻倍提升,有hots ... killuakam 發表於 2017-5-25 18:58
xboypan 當前離線
初級會員
JackyM_HK 當前離線
leave 當前離線
進階會員
父母連打燈上天花都怕。但... 長軰有機會會用手機近距離直打 ... ichigo1000 發表於 2017-5-25 21:22
killuakam 當前離線
Banned
買部大sensor機,加支F1。4之類仲實際。 via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android ... calvin83 發表於 2017-5-25 21:06
呢句岩。由於多數室內影,所以高ISO表現好重要! 亦因為咁,我都建議樓主買部大sensor無反機 ... ichigo1000 發表於 2017-5-25 21:19