個星芒好正呀..好少y鏡有咁靚

TOP

個星芒好正呀..好少y鏡有咁靚
chiman127 發表於 2016-11-9 07:53

M43就少啲,但單反鏡有唔少

TOP

我用幾支個星茫都好醜.
可能我D係平野

TOP

我用幾支個星茫都好醜.
可能我D係平野
wingkps2 發表於 2016-11-9 09:58

你又幾可夜晚影相?

TOP

你又幾可夜晚影相?
calvin83 發表於 2016-11-9 10:29



佢可能見我用平野唔會夜晚影相先咁講

TOP

佢可能見我用平野唔會夜晚影相先咁講
必思 發表於 2016-11-9 10:48

曲線踩m43之父

TOP

你又幾可夜晚影相?
calvin83 發表於 2016-11-9 10:29


有丫,佢昨日先po兩張上來

TOP

回覆 25# 必思


咁都聯想到

TOP

回覆 24# calvin83


    尋晚夜收影左幾張架.

TOP

回覆  calvin83


    尋晚夜收影左幾張架.
wingkps2 發表於 2016-11-9 11:39


咁要多謝你老細啦,如果唔係都冇夜晚相睇

TOP