都唔明點解成日都有人話 普通dc , 一定無 長者dc 好...
citysoho 發表於 2011-4-23 20:46 
我都鍾意有得上網,有影相,有得打機既新電話. 不過如果聲又拆, 收得又差, 就難攪 d 喇....
同樣, DC 有 GPS, 有 HD movie, 有 Art filter, support SDXC 當然好. 但係如果有得選擇, 我 prefer 6~10MP 而 sharp d 清 d, 多過嗰 d 14~16MP 但又鬆又 soft 只可睇縮圖 (仲要縮咗去 6MP 都差過長者 DC). 如果長者 CCD 係油畫, 咁新既 >14MP BSI CMOS 差唔多可以叫水彩囉.
當然, 如果要 15x zoom F550 body, sensor 最大 1/2". 再用 F31fd 既 SuperCCD SR II 既話, 就只會有 4.8MP, 咁一定唔會賣得出! 所以, 大家都係乖乖地縮圖啦! |