zutto 當前離線
進階會員
TOP
De_N_N_iS 當前離線
攝影,是和自己對話
原帖由 zutto 於 2008-11-8 00:24 發表 呢個就唔知啦~~我未試過272e 手感來講 我最喜歡24-85 new 又唔重又唔輕~剛剛好 sigma70-300呢枝我都放左
原帖由 zutto 於 2008-11-8 00:29 發表 5600hs 未交易就算啦 直上58啦,, 真係差好多嫁
原帖由 De_N_N_iS 於 2008-11-8 00:30 發表 平一半 wor