回覆 20# 的帖子

呢個就唔知啦~~我未試過272e
手感來講
我最喜歡24-85 new
又唔重又唔輕~剛剛好
sigma70-300呢枝我都放左

TOP

原帖由 zutto 於 2008-11-8 00:24 發表
呢個就唔知啦~~我未試過272e
手感來講
我最喜歡24-85 new
又唔重又唔輕~剛剛好
sigma70-300呢枝我都放左

換左咩?...我仲同人留左枝 5600hsd

TOP

回覆 22# 的帖子

未70-210/4 嚕~~

TOP

5600hs
未交易就算啦
直上58啦,,

真係差好多嫁

TOP

原帖由 zutto 於 2008-11-8 00:29 發表
5600hs
未交易就算啦
直上58啦,,

真係差好多嫁

平一半 wor

TOP

原帖由 De_N_N_iS 於 2008-11-8 00:30 發表

平一半 wor

回電都慢一半.方便度都差一半..
5600 轉果時真係好麻煩..好唔smooth

TOP