aichun 當前離線
長老會員
各位觀眾... 紫禁之顛 manman1998 發表於 2016-7-29 22:36
TOP
manman1998 當前離線
特級會員
紫禁之顛? bbq558 發表於 2016-7-29 22:46
你終於有對手了,原來都有三星用家 aichun 發表於 2016-7-29 22:53
bbq558 當前離線
中級會員
上年我個人覺NX500同EOS-M3係同類相機相當唔錯之作,用紫禁之顛來搞下氣紛 ... manman1998 發表於 2016-7-29 22:54
原來係咁, 嚇得我, 我以為犯左版規都唔知添 我三星相機都係NX300+KIT鏡開始, 後來上左NX500 之 ... bbq558 發表於 2016-7-29 23:03
未用無反之前就用開CANON, 單反有過350D, DC仔有IXUS 850, 後來老婆送左部G11 比我, 幾部機而家都仲WORK, ... bbq558 發表於 2016-7-29 23:08
NX500 45/1.8 bbq558 發表於 2016-7-29 23:18
恐怖份子 當前離線
進階會員