各位觀眾... 紫禁之顛
manman1998 發表於 2016-7-29 22:36


你終於有對手了,原來都有三星用家

TOP

紫禁之顛?
bbq558 發表於 2016-7-29 22:46


上年我個人覺NX500同EOS-M3係同類相機相當唔錯之作,用紫禁之顛來搞下氣紛

TOP

你終於有對手了,原來都有三星用家
aichun 發表於 2016-7-29 22:53


對NX500相片是滿有信心的,可惜用家較小;實拍圖略小

TOP

上年我個人覺NX500同EOS-M3係同類相機相當唔錯之作,用紫禁之顛來搞下氣紛 ...
manman1998 發表於 2016-7-29 22:54



    原來係咁, 嚇得我, 我以為犯左版規都唔知添  我三星相機都係NX300+KIT鏡開始, 後來上左NX500 之後先開始買鏡玩, 而家買買埋埋幾支鏡都夠哂用喇  有時都會覺得自己買D 比較冷門既相機牌子會好傻, 但係用過NX300 後覺得一D都唔差, 真係有買貴無買錯

TOP

未用無反之前就用開CANON, 單反有過350D, DC仔有IXUS 850, 後來老婆送左部G11 比我, 幾部機而家都仲WORK, 不過除左G11外其他就無乜點用了

TOP

原來係咁, 嚇得我, 我以為犯左版規都唔知添  我三星相機都係NX300+KIT鏡開始, 後來上左NX500 之 ...
bbq558 發表於 2016-7-29 23:03


我還是NX200用家,有30mm餅同20-50kit,前面都有唔小NX200圖

TOP

未用無反之前就用開CANON, 單反有過350D, DC仔有IXUS 850, 後來老婆送左部G11 比我, 幾部機而家都仲WORK,  ...
bbq558 發表於 2016-7-29 23:08


哈,我都曾經係350D用家,依家細機NX200/EOS-M,使用率各佔一半

TOP

NX500 45/1.8



TOP

NX500 45/1.8
bbq558 發表於 2016-7-29 23:18


好,繼續

TOP

上年我個人覺NX500同EOS-M3係同類相機相當唔錯之作,用紫禁之顛來搞下氣紛 ...
manman1998 發表於 2016-7-29 22:54

咁你入左邊部?

TOP