本帖最後由 我係小魚兒 於 2017-8-30 20:21 編輯
對 GH5 追焦有咩評價?
via HKEPC Reader for Android
mail4kawai 發表於 2017-8-30 16:39 
我又冇g85又冇12好難試架喎,一定冇a6500/m5果d咬得咁實
我都好怕迷焦,尤其20mm呢d垃圾af,手動冇咁嬲, ...
killuakam 發表於 2017-8-30 16:53 
回覆 mail4kawai
我都好想知。。。由其是拍片追焦是否真的易迷
mokngaihong 發表於 2017-8-30 16:48 
等我認真答你地GH5 幾個非常大對焦問題
是咁的,
話說我依幾日拍片(27-29/8), 由於枝42.5mm F1.7 全香港都冇貨,
被逼要空運訂o黎香港(30/8先到)
係咁o既情況之下, 我唯有帶晒3部機出去拍攝。
GH5 確實係一部好強o既又平又拍到4K 拍攝神器, (認真的), A7S II 什至我估A7S III 都唔會夠佢強(估計)
不過, 佢有好多功能, 而佢D 功能會導致好多功能係用唔到
佢開VIDEO MODE 拍片係完全用唔到touch mon 對焦, 完全係定左係到的
(依樣搞到我走左好耐焦)
另外, video mode 個180fps 要係好多特定情況下先用得, 第1, 快門必須係1/200s 以上
即刻晚上你要打超強光先勉強用到(細底係原罪)
簡單D講, 晚上係廢o既
反而用M mode, 佢可以較到去1/15s 都可以拍到片。
M mode 對焦會方便好多, 可以叫做移下對焦, 但一樣, 拍片中好難追焦的
另外, 點解話A7R II 尋日救左我,
本身想用GH5 影light painting啦,
(可惜我尋日係失敗, 仲要衰係女女面前睇, 我顏面掃地)
(當時係勁想扔左部機的)
原來部GH5 開B 快門, 快過1s 快門係要關超多野先開到
依樣係我今日睇說明書慢慢學返黎
例如, 唔可以開靜音快門
唔可以係ISO 限制到較最高多過3200 等等條件
(仲有好多o野要關左佢)
我覺得係非常麻煩, 非常唔方便
簡單D 講, 如果你唔小心set多左一樣o野, (其實唔係唔小心, 係真係有用)
部機快門最慢係得1s/............\
一部頂級相機快門最慢得1s.....
我部A7R II, 咩都冇較, 平平常常一開機都可以開到set快門去到30s
算啦, 好彩最後有最強A7R II 救駕, 好成功咁影到
畫質仲要唔差! (溝女一定要買SONY, 以後出post 一定要咁講)
仲未講完o既,
15mm F1.7 枝鏡最細光圈原來得F16...(完全唔夠的)
另外, GH5 插手動鏡7.5mm F2 拍片問題
依個問題我想爆粗
當時日光拍, 係佢個MON 睇係完全準焦, 有晒黃點,
但拍出o黎, 竟然完全唔要得....被佢個mon fake左,
鬼叫我窮, 比唔起1萬蚊買7吋mon 現場睇
D片係完全完全唔要得, 我拍D空鏡完全係廢的(好彩係空鏡)
怪我冇對無限遠, 怪我被佢個MON fake左....
不過結論係,
佢係強光/ 有陽光之下, 拍4K, 拍加速減速, 你一定會愛上, 因為真係好強!
180fps 唔係講笑, 真係超級咁好玩!
但如果你唔駛拍片, 唔駛要4K, 唔想煩, 唔要6K影相,
影相係主要,
強烈建議直接買EM1 mark II 算啦!
|