我諗我買下一部.你都唔知買未...

TOP

我買來長用
manman1998 發表於 2016-10-16 14:19

係買左先有得用.

TOP

係買左先有得用.
calvin83 發表於 2016-10-16 14:22


依家都仲有4部

TOP

不斷換機,D相分别大嗎?

TOP

一張流... 昨日 (OCT15) 本地政總開放日~~~

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 264# manman1998


  唔大...不過爽左.

TOP

不斷換機,D相分别大嗎?
manman1998 發表於 2016-10-16 15:17

因人而異.

TOP

我諗我買下一部.你都唔知買未...
wingkps2 發表於 2016-10-16 14:21

下一部手機?

TOP

回覆 268# calvin83

電話 唔想買啦 .用到厭晒 .

TOP

回覆  calvin83

電話 唔想買啦 .用到厭晒 .
wingkps2 發表於 2016-10-16 16:03

我電話都用左兩年幾.

TOP